Modrá pyramida poradí s bydlením

V nejistých dobách způsobených koronavirovou pandemií se Modrá pyramida rozhodla přijít s edukační kampaní, která má osvětlit, jak se promění realitní trh a jak krizovou situaci obrátit k lepšímu alespoň v otázkách bydlení. Kampaň má několik fází – první je založená na budování povědomí, následuje série článků rozebírající realitní téma z různých úhlů. K vidění je od června v outdooru a zejména online, konkrétně pak na Facebooku, Instagramu a na speciálních webových stránkách www.spravnadoba.cz. Za strategií a kreativitou kampaně stojí agentura Brain One, obsah článků má na starosti Obsahová agentura.

Modrá pyramida ve speciální kampani radí, jak řešit bydlení v době pokoronavirové (Zdroj: Depositphotos)

Modrá pyramida připravila novou kampaň o proměně realitního trhu

Za vznikem této komunikace je snaha širokou veřejnost uklidnit a ukázat jí, že i krizovou situaci může otočit k lepšímu. Chápeme, že nenadálé události mohly ovlivnit rozhodnutí lidí, jestli začít rekonstruovat, stavět nebo třeba koupit nemovitost. Není třeba panikařit, naše zkušenosti ukazují, že právě krizová období lze efektivně využít, a dokonce na nich získat. Naším cílem je, se o tyto zkušenosti s klienty podělit a dodat jim pro jejich nelehké rozhodování maximální množství informací.

Mladý pár
Spousta rodin řeší otázku bydlení (Zdroj: Depositphotos)

Kampaň bude k vidění v průběhu června na venkovních plochách ve všech regionech ČR a také bude až do konce srpna v online prostředí. Je připravena řada animovaných kreativ a formátů pro Facebook a Instagram.  Stěžejním bodem kampaně je webová stránka www.spravnadoba.cz kde budou uveřejňovány články, které se budou realitní tematikou v době pokoronavirové zaobírat z širšího hlediska a odpovídat na potenciální otázky různým cílovým skupinám. Čtenáři se tak například dozví, jak na nejlevnější refinancování hypotéky, kdy je lepší nemovitost prodat a kdy ji udržet, jak snížit provozní náklady ve vlastním domě a mnoho dalšího. Online poté doprovází i komunikace na poradenských místech Modré pyramidy.

Bydlení
Modrá pyramida rozjíždí webovou kampaň pro lepší a reálnější možnosti bydlení (Zdroj: Depositphotos)

Co se kreativní stránky týče, chtěli jsme být co nejjednodušší a maximálně vycházet z nové barevné palety a vizuálního stylu Modré pyramidy. Hlavním motivem je otazník vyskládaný ze stylizovaných ikonek znázorňujících všechny možné činnosti spojené se zlepšováním bydlení. Tuto cestu jsme volili i s ohledem na využití v online prostředí, kde hodně spoléháme na kratší animované formáty.

Publikováno: 9. 6. 2020

Jsme členy mediální skupiny Prima