Výhoda pro celou rodinu – nová zdravotní a sociální asistence po telefonu

Tvrdá konkurence na trhu životního pojištění a složité pandemické období nutí pojišťovny pravidelně inovovat své pojistné produkty. Klienti jsou čím dál náročnější a pojišťovny, které chtějí své zákazníky zaujmout, musejí přinášet stále dokonalejší služby. To je případ i České podnikatelské pojišťovny (ČPP), která od letošního června nabízí u pojištění NEON další zajímavé výhody.

Výhoda pro celou rodinu – nová zdravotní a sociální asistence po telefonu (Zdroj: Depsitphotos)

Linka rychlé pomoci

Pojištění NEON cílí od počátku na krytí nejvážnějších pojistných rizik, jako jsou vznik invalidity v důsledku nemoci i úrazu, trvalé následky po úraze a samozřejmě také smrt. Od června je toto pojištění rozšířené o novou telefonickou asistenční službu – zdravotní a sociální infolinku ČPP Pomoc.

„Novinka zahrnuje tři dílčí služby. Jsou to rychlé zdravotní informace, lékař na telefonu a rychlé sociální informace,“ uvádí Jitka Volná, manažerka odboru vývoje životního pojištění.

Jedná se o spolehlivý zdroj informací, který lidem ušetří čas při hledání odpovědí na své dotazy přes internet. Tam totiž nikdy není jistota, že nalezené informace jsou skutečně pravdivé.

„Velmi cenné jsou také konzultace s lékaři. Ti poskytnou volajícímu například vysvětlení nálezu z odborných vyšetření nebo informaci, jaké jsou možnosti alternativních léků. Součástí asistenčních služeb je i poradna pro těhotné ženy a matky po porodu, poskytnutí informace o nárocích z veřejného zdravotního pojištění, resp. také důchodového pojištění. Kromě toho se zde zájemce dozví vše o sociálních dávkách, včetně mimořádného zvýhodnění určeného zdravotně postiženým osobám,“ doplňuje Jitka Volná.

Depositphotos_126391366_l-2015
podání léků nemocnému dítěti (Zdroj: Depositphotos)

Služba funguje nonstop

Telefonická asistenční služba stojí 89 korun měsíčně a využití, tedy počet telefonických hovorů, není nijak limitováno. Služba funguje nepřetržitě a v rámci smlouvy ji může využívat nejen sama pojištěná osoba, ale i dalších pět blízkých osob. Je možné zde získat i informace o tom, jak postupovat při úmrtí rodinného příslušníka, a nechybějí ani rady ohledně dědického řízení.

Novinek je však u pojištění NEON více. Například u vhodných připojištění se doba pojistného krytí prodlužuje až do věku 85 let. Pojištění reaguje také na loňský rok, kdy v České republice vzrostl počet vydaných neschopenek o více než deset procent. S pracovní neschopností jde ruku v ruce obvykle i pokles příjmů, což může být pro nejednu rodinu velice problematické. Proto ČPP nově rozšířila pojištění pracovní neschopnosti o variantu plnění zpětně od prvního dne nemoci.

Více na www.cpp.cz/neon nebo infolince 957 444 555.

Publikováno: 18. 6. 2021

Jsme členy mediální skupiny Prima