SIKO komunikuje svůj patent na nejúspornější toaletu reklamní kampaní

SIKO, tradiční český prodejce koupelen a kuchyní a vlastník inovativních technologických patentů na produkty vyznačující se úsporou vody, spustil v uplynulých dnech rozsáhlou marketingovou kampaň. Komunikuje v ní nejnovější produkt ve svém portfoliu, kterým je nejúspornější toaleta na světě s technologií OFS. Komunikace, využívající OOH, tradiční i digitální média, aktuálně běží na českém i slovenském trhu. OFS technologie se objeví také jako součást expozice českého pavilónu na EXPO 2020 v Dubaji

SIKO komunikuje svůj patent na nejúspornější toaletu reklamní kampaní (Zdroj: SIKO)

Tradiční rodinná firma SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ, která je na českém trhu již 30 let a 11 let na trhu slovenském, se intenzivně věnuje vývoji a prodeji ekologických a úsporných technologií, které jsou zároveň pro zákazníky dostupné. Po rozsáhlé investici v roce 2018 do patentů na úsporu a kvalitu vody uvedlo SIKO letos na oba trhy nejúspornější toaletu na světě. Nyní SIKO spustilo i reklamní kampaň, ve které využívá televizi, rádio, digitální prostředí i outdoorové formáty.

Nejúspornější toaleta na světě s technologií OFS
Nejúspornější toaleta na světě s technologií OFS (Zdroj: SIKO)

„Je pro nás důležité nejen pomoci zákazníkům s nejlepším řešením pro jejich koupelny či kuchyně, ale také přicházet s mezinárodními technologickými patenty, které jsou spojené s úpravou a úsporou vody a pomáhají chránit naši planetu. Díky rozsáhlé práci vědců a inženýrů jsme tak schopni nabídnout na naše i světové trhy unikátní produkty, které mají zaslouženě pozitivní globální ohlas,“ říká Tomáš Vala, generální ředitel společnosti SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ.

SIKO letos uvede na trh nejúspornější toaletu na svět
SIKO letos uvede na trh nejúspornější toaletu na svět (Zdroj: SIKO)

Kampaň SIKO odstartovala v audiovizuálních médiích, kde ji bylo možné zaznamenat na České televizi a na Nově jako sponzora pořadů. V marketingovém mixu se objevuje také rádiová a venkovní reklama. V současné chvíli ji můžeme slyšet v rádiích skupiny Media Marketing Services. Viditelná je také na billboardech a firemních vozech SIKO.

Kampaň SIKO odstartovala v audiovizuálních médiích
Kampaň SIKO odstartovala v audiovizuálních médiích (Zdroj: SIKO)

Vrcholem kampaně bude expozice toalety s OFS technologií v českém pavilonu na světové výstavě EXPO 2020, která startuje již dnes v Dubaji. Komunikaci doplňuje i PR kampaň, která myšlenku dále rozvíjí a zároveň využívá zajímavé výsledky průzkumů o chování Čechů v koupelnách a způsobech, jak vodou šetří či naopak plýtvají.

Vrcholem kampaně bude expozice toalety s OFS technologií v českém pavilonu na světové výstavě EXPO 2020
Vrcholem kampaně bude expozice toalety s OFS technologií v českém pavilonu na světové výstavě EXPO 2020 (Zdroj: SIKO)

Publikováno: 7. 10. 2021

Jsme členy mediální skupiny Prima