PUMA a Bison & Rose budou od ledna 2022 spolupracovat

FOREVER BETTER TOGETHER to je claim nové spolupráce světové sportovní značky Puma a komunikační agentury Bison & Rose. Puma si ve výběrovém řízení letos na podzim v České republice vybrala Bisony, kteří budou mít na starost komunikaci pro kategorii run/train a lifestyle. Jejich oficiální spolupráce začne od ledna 2022.

PUMA a Bison & Rose budou od ledna 2022 spolupracovat (Zdroj: PUMA a Bison & Rose)

V průběhu více než 70 let se PUMA zapsala do historie jako partner nejrychlejších sportovců planety: sporty, jako je fotbal, běh a trénink, golf, basketbal a motoristický sport, obohacuje originálními produkty, které těží inspiraci ve výkonnostním sportu i životním stylu a jsou dokonalé jak svojí funkčností, tak originálním designem. Součástí mise značky je také široká škála témat udržitelnosti, na kterých PUMA kontinuálně pracuje tak, aby byla její činnost v souladu cíli udržitelného rozvoje Organizace spojených národů.

Bison & Rose poskytuje servis interní a externí komunikace významným mezinárodním i tuzemským společnostem a značkám
Bison & Rose poskytuje servis interní a externí komunikace významným mezinárodním i tuzemským společnostem a značkám (Zdroj: PUMA a Bison & Rose)

„Hledali jsme agenturu, která bude rozumět našim hodnotám, historii a dědictví značky a zároveň bude přicházet s inovativními nápady a aktivně vyhledávat PR příležitosti ve stávajících i nových oblastech. Tým B&R nás zaujal nejen originálně zpracovanou tendrovou nabídkou, ale také portfoliem svých služeb a zkušenostmi. V Bisonech jsme našli mnohem více, než bylo původním záměrem tendru,“ říká Katarzyna Weslawowicz, Head of Marketing PUMA Eastern Europe.

Bison & Rose poskytuje servis interní a externí komunikace významným mezinárodním i tuzemským společnostem a značkám. Je zároveň afilací globální sítě BCW (Burson Cohn & Wolfe) pro Českou republiku a Slovensko a pro oba trhy je skupina Bison & Rose též partnerem mezinárodní poradenské sítě FTI Consulting specializující se na finanční a transakční PR a issues management. Pro PUMU bude zajišťovat PR servis pro kategorii run/train a lifestyle zahrnující produktovou komunikaci, komplexní media relations, krizovou komunikaci a influencer’s marketing. Spolupráci s PUMOU bude zajišťovat agenturní tým Veroniky Deckerové v čele s Lucií Fialíkovou.

Na českém trhu se PUMA se věnuje nejen podpoře začínajících talentů
Na českém trhu se PUMA se věnuje nejen podpoře začínajících talentů (Zdroj: PUMA a Bison & Rose)

„V komunikácii je vždy veľmi dôležité, keď partneri vzájomne rezonujú a to sa v tomto prípade deje. Preto som veľmi rada, že taká inšpiratívna značka, akou PUMA nesporne je, vložila do nášho teamu svoju dôveru a že budeme mať príležitosť podieľať sa na jej komunikačnom smerovaní,“ říká Veronika Deckerová, Senior Consultant agentury Bison & Rose.

Na českém trhu se PUMA se věnuje nejen podpoře začínajících talentů. V rámci projektu PUMA Heroes ve spolupráci s ambasadorem Benem Cristovao vybrala čtyři mladé kreativce, kterým pomáhá nastartovat kariéru. Brand se dlouhodobě věnuje spolupráci s umělci a dalšími značkami i na globální úrovni. Například tento rok byl uveden v první sólové spolupráci se zpěvačkou a módní ikonou Dua Lipou nový model tenisek Mayze, který propojuje retro klasiku značky s novými trendy. Mayze je součástí iniciativy PUMA SHE MOVES US, která prostřednictvím svých ambasadorek oslavuje ženy, posouvající svět umění a sportu kupředu a svou energií inspirují ostatní ženy po celém světě. PUMA posouvá hranice inspirace ještě dále. Jako reakci na současnou pandeminckou situaci, kterou mnozí považují za jedno z nejnáročnějších období, rozběhla kampaň “ONLY SEE GREAT”. Cílem roční kampaně je skrze globální ambasadory sdílet optimistické vize a zdůrazňovat sílu víry v sebe sama.

Novinky pro tento podzim připravila značka v kolaboraci s leaderem v oblasti outdorového oblečení HELLY HANSEN. Společně uvedli na trh pro sezónu AW21 kolekci zimního funkční lifestylového a běžeckého oblečení i obuvi. Kolekce se nese ve spojení běhu a adaptivních funkcí s ohledem na zimní využití. Spolupráce posouvá hranice konvenčního designu. Jednotlivé kousky jsou lazeny do neutrální barevné palety a podtrhují je funkční detaily. Kolekce zahrnuje kousky jako jsou bundy, punčochové kalhoty, boty či batohy ­– to vše navržené pro využití v chladných měsících. Mezi klíčové kusy patří: zimní běžecká trialová bota VOYAGE NITRO Helly Hansen, nebo silniční Velocity NITRO Helly Hansen. Celá kolekce je k dostání na PUMA.

Publikováno: 19. 1. 2022, Autor: Redakce , Profil autora: Redakce

Jsme členy mediální skupiny Prima