Skoro polovina dětí a mladých lidí se trápí kvůli svému vzhledu. Bojují s pocity méněcennosti a úzkostmi, a kvůli stále delšímu času, který na sociálních sítích tráví, je jejich sebevědomí zkoušené mnohem častěji. Ve snaze vyrovnat se realitě na síti si fotky běžně upravují dokonce i 12leté dívky. Nedostatek srdíček na fotkách pak způsobuje, že se některé z nich necítí sebevědomě ani v reálném životě. To se dlouhodobě snaží změnit Projekt sebedůvěry Dove. Jako další krok svého snažení spustil na začátku dubna novou edukační platformu určenou pro školy i veřejnost.
Kampaň #krasanepotrebujefiltr
Dove nedávno spustil kampaň #krasanepotrebujefiltr, která je součástí dlouhodobých aktivit značky spojených se snahou změnit vnímání krásy. Jako další krok spustil na začátku dubna novou online edukační platformu dostupnou pro školy i veřejnost na webových stránkách dove.com/cz, která doplní doposud realizované aktivity. Jedná se o minihru a trénink pro orientaci na sociálních sítích a rozpoznání zkreslené reality.
„Chceme, aby mladí lidé znali svou skutečnou hodnotu, věřili si a byli odolnější vůči negativním vlivům na jejich sebevědomí. Na přípravě jsme spolupracovali s odborníky z oblasti psychologie i pedagogiky,“ představuje novou platformu Soňa Repčíková, brand manažerka Projektu sebedůvěry Dove. Dostupná
Více na www.dove.com/cz
Publikováno: 5. 6. 2022, Autor: Redakce , Profil autora: Redakce