Retušováním fotek mizí nedokonalosti, ale i sebevědomí. To, že #krasanepotrebujefiltr chce mladým ukázat Dove novou kampaní

Skoro polovina dětí a mladých lidí se trápí kvůli svému vzhledu. Bojují s pocity méněcennosti a úzkostmi, a kvůli stále delšímu času, který na sociálních sítích tráví, je jejich sebevědomí zkoušené mnohem častěji. Ve snaze vyrovnat se realitě na síti si fotky běžně upravují dokonce i 12leté dívky. Nedostatek srdíček na fotkách pak způsobuje, že se některé z nich necítí sebevědomě ani v reálném životě. To se dlouhodobě snaží změnit Projekt sebedůvěry Dove. Jako další krok svého snažení spustil na začátku dubna novou edukační platformu určenou pro školy i veřejnost.

Dove chce novou kampaní ukázat mladým lidem, že retušování fotek není cool (Zdroj: DOVE)

Kampaň  #krasanepotrebujefiltr

Dove nedávno spustil kampaň #krasanepotrebujefiltr, která je součástí dlouhodobých aktivit značky spojených se snahou změnit vnímání krásy. Jako další krok spustil na začátku dubna novou online edukační platformu dostupnou pro školy i veřejnost na webových stránkách dove.com/cz, která doplní doposud realizované aktivity. Jedná se o minihru a trénink pro orientaci na sociálních sítích a rozpoznání zkreslené reality.

Chceme, aby mladí lidé znali svou skutečnou hodnotu
Chceme, aby mladí lidé znali svou skutečnou hodnotu (Zdroj: Depositphotos (https://cz.depositphotos.com))

„Chceme, aby mladí lidé znali svou skutečnou hodnotu, věřili si a byli odolnější vůči negativním vlivům na jejich sebevědomí. Na přípravě jsme spolupracovali s odborníky z oblasti psychologie i pedagogiky,“ představuje novou platformu Soňa Repčíková, brand  manažerka Projektu sebedůvěry Dove. Dostupná

Více na www.dove.com/cz

Publikováno: 5. 6. 2022, Autor: Redakce , Profil autora: Redakce

Jsme členy mediální skupiny Prima