"Kutil Wenciš", jak se sám označuje muzikant Václav Noid Bárta, v sobě objevil nadání a nadšení pro kutilství. Nyní se stal ambasadorem produktů a značky Hecht.
Když Václav Noid Bárta nemohl kvůli koronaviru hrát před diváky, našel si v domácí izolaci náhradní program. „Během koronavirové pandemie jsem se dal na kutilství, takže jsem totálně překopal celou zahradu a celý barák. Jsem kutil Wenciš," směje se muzikant, který je stále dobře naladěný.
Během karantény zpěvák neseděl doma se založenýma rukama, ale pustil se do práce. Zvelebil nejen interiér domu, ale také zahradu, kde vytvořil posezení pro rodiče a hřiště pro děti. Své kutilské počiny zaznamenával na sociálních sítích.
Netrvalo dlouho a jeho talent objevila značka Hecht, se kterou spojil své síly a stal se jejím ambasadorem. „Jsme ze spolupráce s Vaškem nadšení. Je přesně takový kutil, kterému nechybí zapálení pro věc, každý počin dotáhne do konce. Pro naše zákazníky je skvělou inspirací. Chystáme společně další online videa a různé návody, ve kterých ukážeme a poradíme lidem, nejen jak si usnadnit práci kolem domu. Připravujeme i další společné projekty, které určitě budou stát za to,“ uzavírá Jan Libánský, specialista marketingu společnosti Hecht Motors.
Zdroj informací: HECHT MOTORS s.r.o.
Publikováno: 7. 7. 2022, Autor: Redakce , Profil autora: Redakce