Léto, zábava a… bublinky! Vyzkoušejte letní novinku Kinley Tonic Zero v rámci zážitkové tour po Česku i Slovensku

Gin tonic, espresso tonic nebo snad něco ostřejšího? Léto bez toniku si Češi nedokážou představit.  Aby značka Kinley potěšila všechny milovníky tohoto syceného nápoje, připravila si pro ně novinku s nulovým obsahem cukru – Kinley Tonic Zero. S tou v červenci zamíří na svou jedinečnou chill-out tour se zastávkami v Praze, Brně i Bratislavě.

Osvěžte se letním drinkem (Zdroj: Coca-Cola)

Zážitkový Kinley bus nenabídne pouze tuto osvěžující novinku, ale také další speciality. Na střešním baru autobusu si kromě klasických drinků budou moci zájemci vychutnat i nápoje inspirované světovými metropolemi a koktejly od profesionálního barmana Tomáše Kubíčka. Insta-friendly lounge, vnitřní stylové prostředí autobusu a pohodová hudba už jen dokreslí chill-out atmosféru celé letní roadshow, která dokazuje, že „Život chutná lépe po páté“.

Zatímco pražské zastávky má tour bus už za sebou, těšit se můžete na zastávky v dalších městech. 14. a 15. července vás Kinley bus osvěží v brněnském Relax parku Modřice, který se nachází u obchodního centra Olympia, a o den později si můžete vychutnat lahodné drinky také na Brněnské přehradě. Autobus poté zamíří 20. července do bratislavského Auparku a od 21. do 22. července bude k vidění v centru Eurovea Bratislava. Na všech místech se objeví vždy po 16. hodině.

Češi v loňském roce vypili 5 milionu litrů toniku Kinley

Kinley, oblíbená značka toniku, která je pod křídly The Coca-Cola Company, zažívá v posledních letech nebývalý růst. Jen v loňském roce totiž Češi vypili na 5 milionu litrů toniku této značky, což představuje 70% nárůst oproti předchozímu covidovému roku 2020, kdy Češi kupovali především PET lahve na doma.

Tonic si vychutnáte při posezení s přáteli
Tonic si vychutnáte při posezení s přáteli (Zdroj: Coca-Cola)

S více než pětinovým podílem na trhu se tak značka loni vyšvihla na první příčku na trhu s adult nápoji, tedy trhu sycených nápojů pro dospělé. U sousedů na Slovensku tomu nebylo jinak, prodeje populárního nápoje vzrostly dokonce o více než třetinu na stejný objem jako v Česku.

Rok 2022 s řadou novinek

Nejoblíbenější značka toniků však nepolevuje ani v roce letošním. Výroba za celý rok 2022 by měla v souhrnu na českém a slovenském trhu dosáhnout 17 milionů litrů toniku, tedy asi o 26 % více než loni. Hlavním ambasadorem novinky z letošního dubna Kinley Tonic Zero se stal moderátor Libor Bouček, kterého nyní doplnila zpěvačka Emma Drobná.

Tonik je můj oblíbený nápoj, který si po vzoru svého táty vychutnávám dlouhá léta. Rád si při společenských příležitostech pochutnám na míchaném drinku, který tonik obsahuje, ale chutná mi i samotný. Variantu bez cukru vítám s otevřenou náručí. Navíc jsem byl mile překvapený, že Zero varianta chutná téměř stejně jako klasický tonik,“ dodal Libor Bouček.

Příběh toniku má dlouhou historii

Věděli jste, že historie toniku však sahá mnohem dál? První zmínky pocházejí už ze 17. století. Tehdy podle legendy chinin rozpuštěný ve vodě – tedy i základ moderních toniků – vyléčil španělskou hraběnku z Chinchónu. Těžko říct, zda je příběh o pacientce zcela pravdivý. Je však dokázáno, že chinin opravdu působí proti bolestem a snižuje horečku. Dodnes se proto používá například při léčbě malárie.

Zdroj informací: Coca-Cola

Publikováno: 22. 7. 2022, Autor: Redakce , Profil autora: Redakce

Jsme členy mediální skupiny Prima