Tři z vás mohou vyhrát letní balíček plný lásky

Připravili jsme pro vás tři knihy, které by rozhodně ve vaší knihovničce neměly chybět. A co víc, vyhrát je můžete v naší soutěži, kterou jsme pro vás připravili!

Vyhrajte tři knihy, které musíte mít (Zdroj: Depositphotos (https://cz.depositphotos.com))

Co je vaším úkolem?

Vaším úkolem v této soutěži bude odpovědět správně na dvě soutěžní otázky.
Poté budete zařazeni do losování o 3x Letní balíček plný lásky.
Při vyplňování soutěžního formuláře připojte jméno, svou adresu s popisným číslem, obec, PSČ, e-mail a telefonní kontakt.

Zasláním těchto údajů nám zároveň dáváte souhlas, abychom v případě výhry zveřejnili vaše jméno a obec na našich internetových stránkách. Tyto údaje budou použity pouze pro účely soutěže a po jejím ukončení a vyhlášení výherců budou smazány. Děkujeme!

Správné odpovědi naleznete na stránkách na www.cosmopolis.cz.

Správné odpovědi

Ceny, o které soutěžíte

1. - 3. cena: Letní balíček plný lásky

V balíčku naleznete:

  • Pauline Maiová: Štěstí hřeje jako slunce
  • Natasha Boyd: Francouzská lekce lásky
  • Beth Reeklesová: Stánek s polibky

Štěstí hřeje jako slunce

Carli je něco přes třicet a pracuje jako servírka v kavárně, kterou kdysi vedli její italští prarodiče. Na krku má dluhy za nedokončené studium architektury, a tak živoří v pronajatém pokoji a jediným světlým bodem v jejím životě je kamarádka Fritzi. Jednoho dne se ale Carli dozví, že zemřel stálý host kavárny Fabrizio a odkázal jí starou hračkářskou dílnu ve Florencii. Že by osud přece jen nabídl způsob, jak uniknout neuspokojivému životu v deštivém Marburku? Mohla by dílnu prodat, zaplatit dluhy, a třeba i dokončit školu.

Víte, jak hřeje štěstí?
Josephine dostane francouzskou lekci (Zdroj: grada.cz)

Francouzská lekce lásky

Mladé architektce Josephine se ze dne na den obrátí život vzhůru nohama: místo očekávaného povýšení v práci dává výpověď a ve slabé chvilce kývne na nabídku, aby odjela na francouzskou Riviéru hlídat dítě ovdovělému miliardáři. Po impulzivním odjezdu se však dostaví pochybnosti. Jak se má starat o dítě, když s tím nemá žádné zkušenosti? A proč jí nikdo neřekl, že bude o holčičku pečovat na jachtě – vždyť lodě odjakživa nesnáší! A hlavně – co si má počít, když ji její šéf neskutečně přitahuje, ale podle smlouvy si s ním v žádném případě nesmí nic začít?

Josephine dostane francouzskou lekci
Josephine dostane francouzskou lekci (Zdroj: grada.cz)

Stánek s polibky

Zábavný a svižně napsaný příběh se stal předlohou pro oblíbenou romantickou komedii na Netflixu!!!
Elle a Lee jsou už odjakživa nejlepší kamarádi, skoro dvojčata. Vědí o sobě úplně všechno a jejich přátelství nemůže nic a nikdo ohrozit. Pak se ale Elle zamiluje do Leeova staršího bráchy Noaha, nejhezčího kluka ze školy, ale taky největšího rváče a drsňáka s ne zrovna nejlepší pověstí. A je to oboustranná láska. Neztratí ale Elle kvůli lásce svého nejlepšího kamaráda? A nezlomí jí nakonec Noah srdce?

Stánek s polibky se stal předlohou pro úspěšnou komedii
Stánek s polibky se stal předlohou pro úspěšnou komedii (Zdroj: grada.cz)

Termíny soutěže

Start: 16. 8. 2022
Uzávěrka: 13. 9. 2022
Slosování výherce: 14. 9. 2022
Zveřejnění výherce: 14. 9. 2022
Odeslání cen: nejpozději do 14. 10. 2022

Podmínky soutěže

  • Soutěže se můžete zúčastnit pouze jednou.
  • Pracovníci a spolupracovníci společnosti Prima DOMA MEDIA, nakladatelství GRADA a jejich rodinní příslušníci jsou z účasti v soutěži vyloučeni.
  • Do slosování se dostanou pouze ti soutěžící, kteří správně odpovědí na všechny soutěžní otázky.
  • Výhru nelze vyplatit v hotovosti.
  • Pořadatel si vyhrazuje právo soutěž bez předchozího oznámení zkrátit, prodloužit či zrušit.
  • Po slosování budou ceny výhercům zaslány poštou.
  • Výherci budou vylosováni odbornou porotou společnosti Prima DOMA MEDIA.
  • Výhry odesílá společnost Prima DOMA MEDIA.

O partnerovi soutěže

COSMOPOLIS vznikl v roce 2015 jako značka Nakladatelského domu GRADA specializovaná na široký výběr kvalitní světové i české krásné literatury různých žánrů. Knihy s logem COSMOPOLIS napovídají, že čtenář drží v ruce beletristický titul, který i nadále udržuje vysoké standardy kvality. Logo nové značky v sobě nese více významů: hřbety stojících knih, živoucí město i rytmus. Značka tady přináší svým čtenářům knihy z celého světa a drží prst na tepu doby. Pestrou skladbu žánrů a stylů ostatně ilustruje nejen logo, ale i motto redakce beletrie – KNIHY PLNÉ EMOCÍ.

Publikováno: 16. 8. 2022, Autor: Redakce , Profil autora: Redakce

Jsme členy mediální skupiny Prima