Společnost waterdrop® se sídlem ve Vídni je od roku 2016 hnací silou nápojového průmyslu díky svým mikrodrinkům a globální hydratační platformě. Společnost Waterdrop® a Novak Djokovič jsou odhodláni změnit základy zastaralého ekosystému pitného režimu a způsobit revoluci v odvětví nezdravých slazených nápojů v plastových lahvích.
Cílem tohoto dlouhodobého partnerství je zdůraznit novou vizi nápojového průmyslu a podpořit odhodlanou generaci sportovců. Podle organizace Plastic Pollution Coalition se každou minutu na světě prodá milion plastových lahví a 91 % všech plastů není recyklováno.
„Být sportovcem není jen o talentu a tréninku, ale také o rozhodnutích, která děláte pro své tělo. Musel jsem si vyhledat informace z různých oblastí a začlenit je do svého každodenního života. Ke zdravému životnímu stylu patří správný pitný režim, který neohrožuje a neovlivňuje naše životní prostředí. Věřím, že společnými silami můžeme dosáhnout skutečné změny a zbavit se všech plastových lahví na turnajích," řekl Novak Djokovič.
„Rozhodl jsem se převzít zodpovědnost za svá rozhodnutí jako sportovec, jako veřejně známá osoba, ale také jako otec, a přestat propagovat používání jakéhokoli nápoje v plastových lahvích," dodal.
Společnost waterdrop® před časem představila kolekci Microlyte určenou pro sportovce a aktivní lidi. Nový waterdrop® Microlyte obsahuje pět elektrolytů a devět vitaminů. Na rozdíl od tradičních sportovních nápojů má waterdrop® Microlyte přirozenou ovocnou příchuť, neobsahuje cukr ani kofein a díky rozpustné formě eliminuje odpad z plechovek a lahví. Díky této spolupráci s celosvětovou sportovní ikonou chce společnost waterdrop® vytvořit komunitu autentických a inspirativních lídrů v oblasti hydratace a pitného režimu.
„Jsme velmi rádi, že se Novak Djokovič připojil k našemu týmu jako investor a ambasador. Novak je jedním z nejlepších tenistů všech dob a jedním z nejuznávanějších šampionů ve světě sportu. Je inspirací nejen pro mě osobně, ale pro mnoho generací. Novak se skutečně věnuje planetě a má bohaté znalosti o hydrataci a jejím významu. Jeho úsilí o zdraví a udržitelný život se dokonale shoduje s naším posláním. Jsme přesvědčeni, že s podporou Novaka Djokoviče můžeme mít skutečný vliv a významně změnit nápojový průmysl," řekl Martin Murray, generální ředitel a zakladatel společnosti waterdrop®.
Rakouská značka již podporuje americké tenisty Danielle Collinsovou a Taylora Fritze, čímž zdůrazňuje význam angažovaných ambasadorů značky a také proměňuje turnaje ATP bez plastových lahví pomocí inovativních tenisových hydratačních lavic. Novak Djokovič, který investoval významnou sedmimístnou částku, se připojuje k waterdrop® v roli investora a dlouhodobého globálního ambasadora celé značky.
Zdroj informací: waterdrop®
Publikováno: 5. 2. 2023, Autor: Redakce , Profil autora: Redakce