K začátku jarní motoristické sezóny začíná Česká podnikatelská pojišťovna (dále „ČPP“) nabízet řidičům asistenční služby s prémiovým rozsahem. Klienti mohou ocenit zejména bezlimitní odtah v ČR i po Evropě včetně Turecka, možnost využít náhradní vozidlo až na 15 dní a také možnost náhradního ubytování v případě poruchy vozidla.
ČPP ve své kampani reaguje na rostoucí trend obliby prémiových asistenčních služeb, které jsou velmi žádané nejen v době letních dovolených. Připojištění CAR Premium je dalším rozšířením nabídky připojištění k povinnému ručení a splňuje požadavky i nejnáročnějších řidičů. V rámci nabídky ČPP se jedná o asistence s nejvyšším rozsahem.
„Věříme, že klienty zaujme možnost cestovat po celé Evropě s jistotou prémiové asistence od ČPP v případě, kdy se něco stane s jejich autem. Tento motiv je zachycen i v příběhu Pata a Mata, kteří se v televizním spotu vydávají do italské Pisy, kde se jim podaří do šikmé věže nabourat. Nárazem se však věž narovná, čímž vzniká humorná situace, která k Patovi a Matovi prostě patří. Naši protagonisté však naštěstí mají autopojištění s prémiovým rozsahem od ČPP a mohou tak snadno pokračovat ve své dovolené s náhradním vozidlem,“ říká ředitelka marketingu a PR Jolana Kolaříková. Heslo celé kampaně zní: Auto dojelo, dovolená jede dál!
Zdroj informací: Česká podnikatelská pojišťovna, Vienna Insurance Group, a.s.
Publikováno: 23. 4. 2023, Autor: Redakce , Profil autora: Redakce