Obaly Holcim Česko reflektují filozofii zeleného stavebnictví

Rebranding Lafarge Cement na globální značku Holcim začal loni v květnu. Jeho součástí je nové logo a vizuální podoba, která se objeví ve všech aspektech vnější i vnitřní komunikace. Změnou prošly také obaly na cement. Nové pytle na Cementy Standard Plus, Special Plus a maltovinové pojivo Multibat PLUS nyní reflektují propojení s filozofií zeleného stavebnictví. Autorem nového designu je německá agentura Peter Schmidt Group, která připravila návrh designu pytlů dle nového brand manuálu holdingu Holcim.

Balené cementy, vyráběné z českých surovin, budou mít nové obaly (Zdroj: Holcim (Česko), a. s.)

Standard Plus je první volbou pro staveništní přípravu betonů a potěrů. U ekologického Standardu Plus oceníte především dobrou zpracovatelnost a vysokou dlouhodobou pevnost a trvanlivost. Special Plus se bude hodit pro náročnější typy stavebních konstrukcí, a díky vysoké dlouhodobé pevnosti a trvanlivosti bude stavba sloužit po celou dobu své životnosti. Multibat PLUS je 6–7krát ekonomičtější než běžná suchá maltová směs. Ekologické maltovinové pojivo vám tak ušetří nejen práci ale i peníze.

Český čížkovický cement se vyrábí výhradně z českých surovin
Český čížkovický cement se vyrábí výhradně z českých surovin (Zdroj: Holcim (Česko), a. s.)

Holcim je celosvětově uznávaný lídr v udržitelných a inovativních stavebních řešeních. Rebranding by měl pomoci k posílení postavení společnosti na trhu, a především k propojení s filozofií zeleného stavebnictví

Zdroj informací: Holcim (Česko), a. s.

 

Publikováno: 1. 2. 2024, Autor: Redakce , Profil autora: Redakce

Jsme členy mediální skupiny Prima