Rebranding Lafarge Cement na globální značku Holcim začal loni v květnu. Jeho součástí je nové logo a vizuální podoba, která se objeví ve všech aspektech vnější i vnitřní komunikace. Změnou prošly také obaly na cement. Nové pytle na Cementy Standard Plus, Special Plus a maltovinové pojivo Multibat PLUS nyní reflektují propojení s filozofií zeleného stavebnictví. Autorem nového designu je německá agentura Peter Schmidt Group, která připravila návrh designu pytlů dle nového brand manuálu holdingu Holcim.
Standard Plus je první volbou pro staveništní přípravu betonů a potěrů. U ekologického Standardu Plus oceníte především dobrou zpracovatelnost a vysokou dlouhodobou pevnost a trvanlivost. Special Plus se bude hodit pro náročnější typy stavebních konstrukcí, a díky vysoké dlouhodobé pevnosti a trvanlivosti bude stavba sloužit po celou dobu své životnosti. Multibat PLUS je 6–7krát ekonomičtější než běžná suchá maltová směs. Ekologické maltovinové pojivo vám tak ušetří nejen práci ale i peníze.
Holcim je celosvětově uznávaný lídr v udržitelných a inovativních stavebních řešeních. Rebranding by měl pomoci k posílení postavení společnosti na trhu, a především k propojení s filozofií zeleného stavebnictví
Zdroj informací: Holcim (Česko), a. s.
Publikováno: 1. 2. 2024, Autor: Redakce , Profil autora: Redakce