Fotbal hezky česky: PENNY startuje novou kampaň

PENNY představuje novou kampaň, v níž prezentuje široké veřejnosti své čerstvě stvrzené generální partnerství s českou fotbalovou reprezentací. Hlavních rolí se v reklamě opět zhostili Michal Suchánek s Richardem Genzerem, kteří se coby kustodi národního týmu ukazují jako svébytní rádci a pomocníci, ale současně i nejvěrnější fandové českých fotbalistů. Kampaň vznikla za podpory Fotbalové asociace České republiky. Vedle oblíbené dvojice se proto v kampani objeví i trenér a tři hráči národního týmu.

Michal Suchánek a Richard Genzer opět v akci: Nová kampaň PENNY

Řetězec PENNY podporuje český fotbal na různých úrovních a nedávno vstoupil na tu nejvyšší, když se stal generálním partnerem mužské i ženské reprezentace. „Už za pár dní budeme držet palce našim hráčům při zápasech na evropském mistrovství. Každý z nás k fandění přistupuje trochu jinak, někdo sleduje fotbal u televize, jiný s kamarády v restauraci, další vyrážejí přímo na stadion. Ale jedno máme určitě společné, stojíme za národním týmem v dobrém i ve zlém. A i když Michal Suchánek s Richardem Genzerem opět ve svých rolích spolehlivě vzbuzují salvy smíchu, je na nich zároveň vidět, že na své kluky nedají dopustit. Celý koncept částečně navazuje na předchozí velmi úspěšné kampaně s duem Suchánek + Genzer, takže věříme, že humor a nadsázka budou opět skvěle fungovat,“ říká šéf strategického marketingu PENNY Vít Vojtěch a doplňuje: „Chtěli bychom poděkovat vedení FAČR, které nám pomohlo realizovat natáčení ve velmi krátkém čase. Jsme také rádi, že se do natáčení zapojili naši reprezentanti včetně trenéra Ivana Haška, který ukázal, že má v sobě přirozený herecký talent.

Celý reklamní spot je koláží vtipných skečů na fotbalovém trávníku nebo v zázemí stadionu, v nichž Michal Suchánek a Richard Genzer vystupují v roli kustodů a pomocníků národního týmu, kteří hráčům pomáhají, hecují a motivují je. Samozřejmě vše je okořeněno nezaměnitelným humorem dvojice Suchánek + Genzer. V rámci natáčení vznikly dvě hlavní varianty reklamního spotu, které budou nasazeny v televizním vysílání a v kinech. Řada dalších krátkých scének, které nejsou součástí hlavní reklamy, se bude využívat na sociálních sítích.

Reklama se natáčela na pražském stadionu Viktorie Žižkov, a kromě hlavních protagonistů v ní účinkují reprezentační trenér Ivan Hašek, obránce Martin Vitík, útočník Tomáš Chorý a brankář Jindřich Staněk. Režie se ujal další fotbalový nadšenec Jakub Kohák, který ke svému vztahu k fotbalu říká: „Fotbal je hra, kterou sám provozuji, přičemž vyznávám dvě pravidla. Tím prvním je: Co leží, neběží, a druhým: Ať běhá míč!" K natáčení reklamy dodává: „Při natáčení sportovní kampaně pro PENNY jsem tedy nutil Geňu, aby neležel, ale běhal, což se mi částečně podařilo, přičemž místo míče jsem proháněl štáb. Suchoš posílal centry do vápna, a tak věřím, že výsledek nemá kam uhnout a výsledné spoty diváka pobaví.“

Režie se ujal fotbalový nadšenec Jakub Kohák
Režie se ujal fotbalový nadšenec Jakub Kohák (Zdroj: Penny Market s.r.o.)

Položili jsme Michalovi Suchánkovi a Richardovi Genzerovi tři otázky:

Kde obvykle fandíte/sledujete zápasy národního týmu? 

Michal: V průběhu let se to různě mění. Při památném EURU v Portugalsku 2004 moje sledování „nároďáku“ mělo všechny zmíněné varianty. Začalo to v hospodě s kamarády a při sledování postupu ze skupiny následovala domluva přímo v restauraci a další zápasy už přímo na stadionu. Finále pak v TV. Ale na něj se už se dívali bohužel i naši reprezentanti.

Richard: Nejraději na stadionu, pak s kamarády v hospodě ale i doma, tam je to trochu nudnější. Nejlepší by bylo bydlet na stadionu s kamarádama. To by bylo nejlepší

Koukáte se na fotbal někdy společně s Richardem? Pokud ano, kde?

Michal: Dříve to tak bylo, i Richard zažil společnou cestu na Euro do Lisabonu. I Wroclav a ME v Polsku jsme absolvovali společně. Chtěli jsme jet i na MS. Ale to chtěla reprezentace taky, že jo… Mezi tím už Ríšu vystřídal můj syn Jáchym, protože jeho při cestování neomezuje pokročilý věk, tak jako Richarda.

Richard: Michala zvu, ale on nechce, protože mám černobílou televizi.

Díky zapojení skutečných hráčů a trenéra národního týmu kampaň působí autenticky a věrohodně
Díky zapojení skutečných hráčů a trenéra národního týmu kampaň působí autenticky a věrohodně (Zdroj: Penny Market s.r.o.)

Hrajete (hráli jste) někdy fotbal spolu/proti sobě?

Michal: Myslím, že i při fotbálkách na škole nebo později, když jsme se pravidelně scházeli, jsme snad nikdy proti sobě nehráli. Já chtěl vždy hrát s ním, protože byl ze všech nejlepší a také imunní vůči mému peskování spoluhráčů. S Amforou jsme několikrát cestovali i do zahraničí, ale přiznávám, že při těchto sportovních zájezdech, nebyl pro nás dva, fotbal nebo výsledek, na prvním místě...

Richard: Hráli jsme vždycky spolu, protože jsme měli jedny kopačky, takže jsme se střídali. Udělali jsme kompromis. On číslo 38, já 45. Jemu kopačky č. 40 a půl padaly a já je neobul. Když jednu ztratil, tak skončila naše fotbalová kariéra.

Zdroj informací: Penny Market s.r.o.

Publikováno: tento týden, Autor: Redakce , Profil autora: Redakce

Jsme členy mediální skupiny Prima