Naším posláním je budování vřelých dlouhodobých vzájemných vztahů se zákazníky, kterým poskytujeme nejen své zboží, ale také komplexní služby v podobě servisu a technické podpory. Jedním ze způsobů, kterými se snažíme svým zákazníkům usnadnit život s jejich elektronickými miláčky je například unikátní blog se zaměřením na uživatelské recenze a různé návody, tipy a rady, který jeho čtenářům přijde vhod nejen při výběru toho správného produktu, ale i při řešení běžných problémů, se kterými se tu a tam všichni setkáváme. Další z našeho širokého spektra služeb je i již výše zmíněná nadstandardní záruka. Veškeré námi prodávané počítače i další vybavení prochází důkladným testováním funkčnosti a dále i inspekcí estetického stavu. Až v okamžiku, kdy shledáme, že daný kus vyhovuje našim nárokům na kvalitu, může být označen jako jakost „A“. Za spolehlivost našich produktů tedy můžeme dát ruku do ohně, ale stane-li se přesto, že se v průběhu záruční doby námi prodaný počítač z jakéhokoliv důvodu porouchá, snažíme se o nejrychlejší možné vyřízení reklamace a není-li možno opravu v expresním termínu provést, je zákazníkovi vždy nabídnuta okamžitá výměna zboží. Jelikož je pro nás spokojenost a věrnost zákazníka na prvním místě, nabízíme rovněž bezkonkurenčně nejnižší ceny pozáručního servisu. Stejně tak standardní servis je u nás nabízen za velmi příznivé ceny.