Zájem o bazény narůstá

Češi se v souvislosti s opatřeními týkající se koronaviru přizpůsobují nové realitě a připravují se na dovolenou doma. Společnost ALBIXON zaznamenala v dubnu na českém trhu meziroční nárůst objednávek o cca 200 %, stejně tak eviduje nárůst poptávek ze zahraničí o 10 %.

Češi se připravují na dovolenou doma a pořizují si bazény

Češi se pečlivě připravují na letošní výjimečné léto, které bude většina trávit v tuzemsku. Důkazem je to, že přední český výrobce bazénů a zastřešení ALBIXON zaznamenal na našem trhu v měsíci dubnu meziroční nárůst poptávek o 200 %. Zájem je o bazény napříč celou Českou republikou, jedná se jak o rodinné zahradní bazény, tak i bazény pro rekreační objekty. Nárůst zájmu zaznamenal ALBIXON také v rámci exportních trhů, kdy v průběhu dubna eviduje cca 10% nárůst zasmluvněných tržeb. Přičemž největší zájem o bazény a zastřešení se objevuje u našich sousedů v Německu.

210a5879_1588057922
Lidí si většinou pořizují bazén včetně příslušenství a technologií pro úpravu vody (Zdroj: ALBIXON)

„I když byly všechny naše pobočky během opatření vlády uzavřeny, náš obchodní tým řešil od začátku této situace zvýšenou poptávku po domácích bazénech a zastřešení online nebo telefonicky,“ říká František Petrášek, obchodní ředitel společnosti ALBIXON. „Velké množství zákazníků dle svých slov
o vlastním bazénu již uvažovala delší dobu a současnou situaci berou jako hlavní podnět pro to, aby svůj dlouholetý sen konečně uskutečnila,
“ dodává František Petrášek.

ALBIXON proto odstartoval kampaň s příznačným názvem #domanapláži, která trvá do 6. května. Kampaň nabízí zastřešení s 30% slevou k nákupu bazénu řady BENEFIT. Ty umožňují využívat vodu v bazénu dlouhodobě, tzn. není třeba bazén před a po sezóně vypouštět a tím šetří náklady na provoz a vodní zdroje. 

210a7579_1588057872
ALBIXON odstartoval kampaň s názvem domanapláži (Zdroj: ALBIXON)

Díky našim výrobním kapacitám v ČR jsme schopni zvýšenou poptávku vykrýt, jsme dlouhodobě předzásobeni komponenty od zahraničních dodavatelů, a to minimálně na 2 měsíce dopředu. Vzhledem k aktuálnímu zájmu o bazény připravujeme naši výrobní kapacitu na pokrytí zvýšené poptávky během letních měsíců,“ vysvětluje František Petrášek.

Největšímu zájmu se v ČR momentálně těší přelivové bazény všech rozměrů, které svým vzhledem připomínají ty hotelové. Meziroční nárůst tohoto druhu odhaduje ALBIXON v řádu desítek procent. Prakticky všichni zákazníci si pořizují bazén včetně příslušenství a technologií pro úpravu vody, jakými jsou chytrá řešení solniček či novinka pro možnost úpravu vody OXILIFE. „Vnímáme to tak, že zákazníci neváhají investovat do možnosti prodloužit si koupací sezónu. Pořizují si tak k bazénu
i zastřešení a tepelné čerpadlo, díky kterému mohou bazén využívat od jara do podzimu“
, sděluje na závěr obchodní ředitel společnosti ALBIXON.

Publikováno: 7. 5. 2020

Jsme členy mediální skupiny Prima