Na co pamatuje majetkové pojištění?

| autor: Redakce

Pojistnou ochranu nemovitosti si většina lidí spojuje především s událostmi, které obvykle znamenají zničení obydlí. Požár, povodně či jiné živelní události ale zdaleka nejsou jediným důvodem, proč si pojištění nemovitosti sjednat. Michal Šimon, manažer neživotního pojištění v ČPP, upozorňuje, že majetkové pojištění pamatuje na nespočet jiných událostí, které jsou daleko častější. A v neposlední řadě lidé získají i cenné asistenční služby.

Pojištění majetku - to nejsou jen živelní události (Zdroj: Depositphotos)

Na několik otázek ohledně majetkového pojištění nám odpověděl manažer úseku neživotního pojištění České podnikatelské pojišťovny Michal Šimon.

Depositphotos_388908404_l-2015
Michal Šimon, manažer úseku neživotního pojištění ČPP (Zdroj: Česká podnikatelská pojišťovna)

Na co všechno pamatuje majetkové pojištění?

Pojištění majetku – nemovitosti a domácnosti lidé vnímají zejména přes živelní události. To je samozřejmě v pořádku. Na druhou stranu živelní událost s devastačními účinky na majetek většinu lidí potká jednou za deset, dvacet, padesát let nebo nejlépe vůbec. Když ano, z pojištění Domex+ získají dostatek prostředků na pořízení nového obydlí, které plně nahradí to zničené. K tomu ale lidé v rámci pojistky získají i celou řadu dalších užitečných doplňků, které kryjí rizika každodenních nehod a škod. Typickým příkladem je pojištění all risk strojů a elektronických zařízení, které jsou v domě. Častou pojistnou událostí pak bývá například i poškození kotle a mnoho dalšího.

Depositphotos_47819521_l-2015
Povodeň má devastačními účinky na majetek (Zdroj: Depositphotos)

Zmínil jste majetkové pojištění Domex+, které máte v nabídce již tři roky. Jak se vám osvědčil tento produkt?

Jde o maximálně přehledné a jednoduché majetkové pojištění, které klienti jen přivítali. S naším pojištěním se jim nemůže stát, že by ve své pojistné smlouvě zapomněli na nějaké význačné pojistné nebezpečí a v důsledku toho přišli o pojistné plnění. U Domex+ jsou lidé vždy pojištěni proti všem dnes na pojistném trhu dostupných pojistných nebezpečí a vyberou si jen pojistný limit, který jim bude vyhovovat. Na výběr mají ze tří variant. Velice jednoduše se tak mohou pojistit od sklepa až po střechu. Navíc ČPP slaví letos 25 let na trhu a pro naše klienty jsme připravili speciální dárek v podobě 25% slevy na naše nejprodávanější produkty. K nim patří i náš Domex+. A nabídku na tento produkt, kterou měli klienti původně do konce letošního roku, pro velký zájem prodlužujeme o další dva měsíce.

Jak se vám daří toto pojištění prodávat nyní v době přetrvávající koronavirové epidemii?

Díky tomu, že se jedná o velmi jednoduché a přehledné pojištění, tak prodeje úspěšně probíhají i nyní. Lidé mohou totiž všechno vyřídit pohodlně na dálku bez jediné návštěvy pobočky. Veškeré informace získají on-line a místo podpisu stačí pouze zaplatit pojistné, a tím je pojištění sjednané. V současné covidové době tuto možnost při sjednání majetkového pojištění využilo zhruba 80 procent klientů. Je to jeden z mála pozitivních přínosů covidu – tedy výrazně vyšší ochota lidí řešit řadu věcí bez potřeby osobního kontaktu.

Depositphotos_18207475_l-2015
Pojištění je možné vyřídit i on-line (Zdroj: Depositphotos)

Nedílnou součástí majetkového pojištění jsou i asistenční služby. Jak hojně je lidé u vás využívají?

Klienti si už zvykli, že této možnosti mohou využít, i když řeší třeba jen malé problémy. Když to hodně zjednoduším, tak v okamžiku, kdy mi v bytě přestane svítit, topit a nebo mi například neteče voda, a sousedé tento problém nemají, je nejlepší kontaktovat asistenční službu. Nebo když si lidé zabouchnou dveře od bytu, opět stačí kontaktovat asistenci. Asistenční služby jsou velmi cennou součástí pojištění, kde klienti získají spolehlivého partnera, který jim vždy pomůže vzniklé problémy vyřešit – pojišťovnu.

Depositphotos_388908404_l-2015
Asistenční služby jsou cennou součástí pojištění (Zdroj: Depositphotos)

Další hobby zprávy