Jarní nabídka ČPP: K SUPER povinnému ručení havarijní pojištění se slevou 20 procent

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP“) pro letošní motoristickou sezónu připravila pro své klienty SUPER povinné ručení se slevou 20 % na havarijní pojištění v rámci jedné smlouvy. Atraktivní nabídka je časově omezena a platí jen do konce června.

Jarní nabídka ČPP: K SUPER povinnému ručení havarijní pojištění se slevou 20 procent (Zdroj: Depositphotos)

Povinné ručení a havarijní pojištění v rámci jedné smlouvy

Motoristů, kteří si sjednávají u svého vozidla jen samotné povinné ručení, ubývá. Naopak přibývá těch, kteří poptávají navíc i dobrovolné havarijní pojištění či některý z pojistných doplňků k povinnému ručení. ČPP těmto motoristům vychází vstříc svojí jarní nabídkou. Obsahuje povinné ručení SUPERPOV v kombinaci s havarijním pojištěním v rozsahu havárie, živel, odcizení a vandalismus na jedné smlouvě, tedy sjednané současně. Klient tak získá slevu 20 % na havarijní pojištění a dárek v podobě Sphere karty pro výhodné nákupy. Slogan marketingové kampaně, která představuje tuto nabídku, zní „Sešrotujte si to v hlavě dřív než na silnici“.

„Majitel auta by si před uzavřením pojistné smlouvy měl nechat projít v hlavě, co od pojištění očekává, čeho se nejvíc obává a uvědomit si, jak hodně a kde bude dané vozidlo provozovat. Bude-li jezdit často na chalupu, výlety, ale i do zahraničí, měl by v této souvislosti zvážit vyšší limity povinného ručení,“ vysvětluje ředitelka marketingu a PR Jolana Kolaříková. A dodává: “Bude-li se jednat o novější vozidlo, pak je skoro nutností volba některého z havarijních pojištění, připojištění skel a řidiči by neměli zapomenout i na připojištění asistenčních služeb.“ ČPP nabízí široké spektrum 16 připojištění, většinu z nich je možné sjednat v několika variantách a s různými limity pojistných plnění. Největší zájem je o pojištění skel a velmi žádané je Pojištění přírodních rizik, které obsahuje živelní událost a srážku se zvířetem. Populární jsou také různé typy rozšířené motoristické asistence.

Depositphotos_36839585_l-2015
Součástí pojištění mohou být různé typy motoristické asistence (Zdroj: Depositphotos)

„Pro hlavní komunikaci naší nabídky autopojištění jsme opět zvolili televizi, která je hlavním médiem s celorepublikovým pokrytím a nejširším audiovizuálním zásahem na cílovou skupinu. Náš TV spot s Patem a Matem bude k vidění na televizních kanálech Prima Group, TV Barrandov a Atmedia.  Na kanálech Prima bude vysílán sponzorský vzkaz a injektáže, na ČT sport sponzorské vzkazy,“ vypočítává Kolaříková.

S motivem kampaně se setkáte také na stálých outdoorových plochách po celé České republice. Dále se objeví u čerpacích stanic a na bigboardech nebo LED obrazovkách ve 25 městech. Kampaň se objeví také v tisku, například v Právu, Denících ČR, MF Dnes, Lidových novinách, Metru, 5plus2, TV Maxu, Setkání, Světě motorů, deníku SPORT, HN, Ekonomu, Chataři a chalupáři, Transportu a logistice a v regionálních novinách.

V rámci internetové reklamy doplní kampaň video spot na portálu YouTube a ČSFD. Dále bude podpořena prostřednictvím RTB reklamy. Připraveny jsou online bannery, branding celých stránek a několik formátů mobilní reklamy.

Detailní nabídku i možnost spočítat a sjednat si pojištění online najdete na stránkách pojišťovny https://www.cpp.cz/pojisteni-vozidel.

Publikováno: 15. 4. 2021

Jsme členy mediální skupiny Prima