Společnost URSA CZ s.r.o. je jedním z předních dodavatelů tepelných, akustických a protipožárních izolací na českém trhu. Od roku 2003 je URSA součástí evropské skupiny URALITA, působící v oblasti výroby a distribuce stavebních materiálů.Růst prodeje a podíl na českém trhu lze označit za významný. Pevné místo značky URSA svědčí o tom, že kvalita výrobků prodávaných pod touto značkou má na našem trhu velký význam.Růst společnosti a prosazování značky na trhu lze očekávat jenom za předpokladu vytvoření podmínek pro dosažení úspěchů našich partnerů. Toto je prvořadé a postavené jako základní priorita komunikace v našem týmu, kterého pevnou součástí jsou i naši obchodní partneři.Cílem společnosti je využít silnou počáteční pozici vzniklou propojením značek URSA a POLYGLAS k dalšímu posilování postavení v mezinárodní konkurenci.Základem růstu je ucelená nabídka produktů, zahrnující jak skelnou vlnu, tak extrudovaný polystyrén, co jasně odlišuje tuto firmu od konkurence. Stále probíhající inovace a vývoj zaručuje, že dokáže splnit požadavky budoucích norem i zákazníků.Uralita, společnost sídlící v Madridu, oslavila v roce 2007 sto let svého působení. V současné době disponuje 38 výrobními závody v 10-ti evropských zemích s více než 40-ti obchodními zastoupeními. Na počátku roku 2008 počet zaměstnanců přesáhl čtyřitisíce.V toce 2007 dosáhla Uralita rekordního zisku - 85,4 million Eur.V dalším období plánuje Uralita dále rozšiřovat počet výrobních závodů s celkovou investicí 290 million Eur.Skupinu Uralita tvoří tyto oblasti produkce:Potrubní systémyIzolační materiályStřešní krytinaProdukty ze sádrokartonuChemieSkupina URALITA působí zejména v Evropě. Na španělském trhu je Grupo Uralita se svými produkty známa jako jeden z nejsilnějších výrobců.Od 90. let 20. století upevňuje Grupo Uralita důsledně své mezinárodní působení. Jejím cílem je vytvářet více než 50 procent svých příjmů z prodeje mimo Španělsko. K tomu již dnes z převážné části přispívá divize izolačních materiálů URSA.Hlavní silné stránky Grupo Uralita jsou:vynikající výkon a proaktivní kultura společnostivedoucí postavení na trhu a silné značky produktůúčinnost nákladů a investicnovativní síla